tisdag 30 april 2013

Helgen i Stockholm

Jag o min käre man fick det stora nöjet att åka upp till Stockholm o gå på musikal. Mm...
"Rock Of Ages".
 Den var riktigt bra. Speciellt med Johan Rheborg som berättare. 


Vi åkte upp i lördags förmiddag efter att ha lämnat ungarna hos farmor o farfar. F's syster stod för logi....i Gubbängen=) 


En skål innan piff...


Så där...redo för avfärd mot centrum.


När man är på restaurang måste man pudra näsan o ta kort på sig själv...=)


China Teatern var vårat slutmål för kvällen. Bra musikal med draaag i. Rock för hela slanten.



Söndagen bjöd på tripp i Gamla Stan o lunchstopp på PUB innan hemfärd.


När vi närmade oss H-berg måste jag erkänna att det pirrade i min mage. Åå...mina ungar.


Tack kära svägerska för mycket trevligt sällskap!!

//puman




1 kommentar: