torsdag 4 april 2013

4: april

Mm...sitter o dricker mitt kaffe. Lilleman sover ute i vagnen. Vi har varit o lämnat storasyster på dagis. Dom skulle vara ute o leka o fröken gick med stora steg till FÖRRÅDET. Där inne kan ju vad som helst kul finnas=)

Lilleman som blev 11 månader igår ja...Behöver ju inte tjata om det ..men  OJOJOJOJ, vad tiden går!
Hur ska detta sluta....

..........................................................................................................................................................................................................sådärja...
Nu har lillkillen vaknat. Vi har ätit mellis, bytt bajsblöja o nu gör jag ett nytt försök. Jag har tagit en påtår...mm.

Tänkte på en grej. 
Vardagsmotion dök upp i huvet. Hur får ni till eran vardagsmotion? Jag går till dagis. Om inte två ggr/dag så åtminstone en. Har inte tänkt på det förut, men det blir ca 1 mil om dagen. O det utan träningskort o snygga trikåer=)

Nähä...vi hörs då.

//puman

2 kommentarer:

  1. Ha ha...jag går också till dagis, minst en gång om dagen. Det blir ca 100 meter. Hö hö hö.
    Jo, jag springer varannan dag. 6:30 på morgonen eller 16:30 på eftermiddagen.
    Nästa vecka tänkte jag börja cykla till jobbet också, så då blir det 4 km gånger två.
    Pösa

    SvaraRadera
  2. Ja jag går mest på jobbet.... Hivar tungt på jobbet... Springer när andan faller på och när tiden ges.... Känner inte att för att gå upp snortidigt för att springa...svårt det dära...

    KRAAAM

    SvaraRadera