måndag 27 maj 2013

Väntan

Ja nu är det bara att vänta.

Var i Södertälje i fredags för antagningsprov o intervju för tandsköterska. Gulp! Det var pirrigt men det kändes bra.
Vi fick göra ett test. En läsförståelse o 3 meningar på engelska som vi skulle översätta.
En berättelse om vad vi gör om 5 år skulle vi skriva o sen var det dags för intervjun. Men det var inte så blodigt. Alla fick samma 6 st frågor.

Rekordmånga sökande i år....så nu håller vi tummarna. Första veckan i juli får jag besked.


Sommaren kommer smygande. Eller ja smygande....springande kanske. Skönt! Det har varit mycket jobb för min del den senaste tiden.

Pysslet i trädgården har tagit fart o det är ju så gött o gå ut o påta.

Lovely...


Vi ska ner till Hultö i helgen o försöka bygga lite. Experthjälp får vi med oss oxå...hihi! Var längesen jag var där nu. Saknar stället både nu o då. 
Jaja...det får ta den tid det tar=)

Nu blir det duschen....Hej!

//puman

























2 kommentarer:

  1. Åh vad spännande, jag håller tummarna för fullt.

    Hultö ja....i sommar ska vi baske mig komma ner en dag!
    Men first thing first, torsdag. Längtar!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kul!! Jag har också sökt in och ska på dit på onsdag, på intervju och antagningsprov. Är nervös.
    Hur länge tog det hela ungefär? mvh Ninni

    SvaraRadera