tisdag 16 april 2013

Rörlighet

Hej alla tisdagsseglare!

I morse var (är) det sån där mysig dimma som bara kan bli när värmen är här=)

Jo igår var jag o tränade. Körde ett pass som heter FLEX. O det mina vänner, kan jag varmt rekommendera. 
Du tränar din rörlighet o din flexibilitet. Ingen fara...inget flås-svettas-jagkommerinteklaradet-pass. Nä....
Jag märkte för min del, att jag fortfarande är väldigt stel i höft o ljumskar.
Så...får jag arslet ur o kör en gång i veckan(minst), kommer jag bli den där puman jag utser mig för att vara;)


Förkylning har hälsat på här hos ungarna. Pratade med dagisfröken förut o hon har aldrig varit med om så här seg influensatid. Magsjuka finns fortfarande på vårat dagis. Bläääää, säger jag.



Här kommer våren...





Vi säger så...

//puman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar