fredag 12 april 2013

Fredag

O så blev det fredag igen. Härligt?! Mm...

Igår kväll blev det en tur till Friskis. Anna o jag körde jympa. Skönt o kul att få flänga lite. 
Jag är lite sugen på att testa deras Flex-pass. Någon som provat? Skulle va najs att få mjuka upp sig lite...

Min käre man jobbar bara till halv fyra idag. Sen är det heeeeelg! Ja, jag ska jobba men det räknas inte. Känslan för helg är här ändå=)


Det regnar i Loddby idag...Mysigt. Det var så längesen. Hoppas vi på vårregnet som kommer o sköljer bort dom sista snöhögarna?

Välkommen du gula!



Nä....nu hör jag en störig röst på tv. Haha!! Har ni sett barnprogrammet: Pysselskogen? Asså, den människan är så jävla pigg o ögonen ska vi inte prata om hur pigga dom är.  HAHAHA!!
Ja, jag kanske är lite avundsjuk på henne....

Kaffet kallnar.....vi hörs!

Trevlig fredag!

//puman

1 kommentar:

  1. Tussilago.....välkommen våren! Lite så...

    Härligt att få bli lite irriterad på den dära Pysseltanten i skogen!

    KRAAM

    SvaraRadera