fredag 5 april 2013

Prisa Gud...

...här kommer skatteåterbäringen!

Jo visst! Igår damp den ner i brevlådan. Inkomstdeklarationen. Oj vad bra! Då har vi råd att lyxa till det i år oxå;)

Vad gör vi idag då?! Tjejan o jag har fikat lite. Ska gå iväg till H-berg framåt lunch. Farmor har ju påsklov=)
Iofs är hon ju ledig varje fredag annars med så...ja.

Över till nåt annat...

Har ni framkallat era instagrambilder nån gång? Jag fick en söt kylskåpsmagnet i julklapp. Den föreställer Lilleman. En bild tagen på instagram. 
Jag kom på det härom dagen o gick in på instabild.se . Valde 9 bilder av dom jag har tagit i format: kort-10*10 cm. 69 kronor + frakt. Leveransen gick på nolltid o bilderna blir jättebra. 


Trevlig fredag!

//puman


1 kommentar:

  1. Skatten ja, vi brukar se det som semesterkassa som kommer lägligt varje år ;-)

    Ska spana in den där sidan, själv beställde jag ju från Stickygram men det känns ju onödigt om det finns i Sverige.

    P & K

    SvaraRadera