söndag 29 januari 2012

Morgonrock hela dan

Ja...nästan. Jag har just klätt på mig lite kläder=) I löööv gå o sunka lite extra länge i min morgonrock.

Igår var vi o hämtade hem köksbordet o kökssoffan vi fått. Det blev toppenbra tycker jag. Köket är helt plötsligt ett...kök.

Provar...

Fantastiskt fint...

Tack Nittberg för det!!=)

Ja annars så har snuvan knackat på dörren igen. Helt ärligt!
Ää...måste bara...just nu sitter jullan på golvet o rullar mina tamponger på golvet o utropar samtidigt ett..."Iiiiiiihh" o tycker det är jätteroligt....ja.
(Kanske ska gömma dom lite bättre)

Nu blire lurre!!

//puman

2 kommentarer:

  1. Jättefint blev det ju!!
    Ser ut som ni kunde ha skåpet kvar också?? Bra det i så fall.
    Skönt med stooort köksbord, snart ska det ju dit en till barnstol ;).

    Puss o Kram
    Hela Dan

    SvaraRadera
  2. Gööörfiiint!
    Nu kan vi ses alla 8...snart 9! =)) Jag menar ses och sitta runt bordet i köket som jag förstår du nu känner är ett kök. Ett kök man kan laga mat i, diska i, äta i och så vidare.


    KRAAM

    SvaraRadera