måndag 16 januari 2012

City Gross...

...det är där det händer!

Jo då...idag när jag åkte o handlade, såg jag en man som bar på grejer o så skulle han ta upp en kartong med den andra. Såg mycket krångligt ut. Tänkte att det där går ju aldrig;) Jag sa bara...ska du lägga den i min vagn? Oh...tack så mycket, det var snällt....(Han var försäljare o skulle in med alla sina ställ etc.) Sen kom han fram i butiken o gav mig hans visitkort o tyckte jag skulle mejla min adress, så kunde han få skicka något från Santa Maria som tack för hjälpen. KUL VA!!!
Så nu har jag mejlat...får se ifall det kommer en årsförbrukning på grillolja eller nåt...hehehe!

Idag har vi annars varit i Finspångs badhus. Mycket omtyckt av julia=) Hon åkte vattenrutschbana o hamna under vattnet varje gång. Så....nu ska hon ta dykarcertifikat..hihi! Hon somnade som en gris i bilen hem=)

1½ år idag!!!

Kvällen är för övrigt lugn med kycklingsallad i magen o spring i benen...hos vissa;)

//puman

1 kommentar:

  1. Åh trevligt =)
    Santa Maria är bra, jag mailade dem när jag köpt tortillabröd som hade möglat (icke utgånget) och då fick jag kuponger hem att handla för.

    Kul med badhuset!!
    Vi ska nog gå nästa vecka tror jag, än har det inte kommit någon kosing ;).

    Puss

    SvaraRadera