torsdag 2 februari 2012

Fika med Fröken

Måste bara börja med att tala om hur mycket beröm J får från dagis=) Som mamma då blir jag stolt. Hon uppför sig, "busar bra", äter bra, sover bra. 
Min lilla fröken...som snart ska bli storasyster. 

En annan fröken som var här idag o fikade var Cattis=) Najs! Känns som 100 år sen. Ses nästa vecka igen=)

Jag har bakt en sockerkaka nu...med citron. Mumsigt va?! Den får det bli att smaka imorron när min käre man kommer hem...hm...om jag nu kan hålla mig=S

En annan trevlig sak att avnjuta är typ smoothie fast inte lika krämig.

Oatly Havredryck mango apelsin
1 banan
Frysta jordgubbar
Linfrön (krossade)

Mixa o njuuut!



Och en annan...

Ica's Solhavre Vanilj
Frysta blåbär
1 banan
...o lite linfrön=)



Mixa även den...o DRICK!

Jag gillar't...


//puman


1 kommentar:

  1. Ja det var najs!!!
    Gott kaffe, skön soffa och en fin mage att klappa på...vad kan man mer begära egentligen?!

    Ses absolut nästa vecka. Två gånger kanske t.o.m om vi har tuuur =)

    Puss

    SvaraRadera