torsdag 5 januari 2012

Jag hittade en list på Cattis blogg=) Jag testar den.



Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?
Flög flygplan med en 8 månaders baby i knät=)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jepp...Martin o Lotta.

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Har du varit utomlands i år?
Inte i år men 2011 var vi på Gran Canaria.

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Mera picknick i det gröna.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
6/8 då F o jag firade vårat bröllop=)

Vad var din största framgång 2011?
??

Största misstaget?
?

Bästa köpet?
En blå långklänning

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder o spriiit!!!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Goa vänner.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Sweat (Snoop Dogg vs. David Guetta)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Badat.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit på röven...hahaha!

Blev du kär i år?
Nja...inte direkt.

Favoritprogram på TV?
Bonde söker fru.

Bästa boken du läste i år?
Ää...bok?

Största musikaliska upptäckten?
Pianointresset ökade en smula.

Något du önskade dig och fick?
En rosa resväska.

Något du önskade dig och inte fick?
En miljon.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Möttes av 2 darlings efter en natts jobb=)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nää...

Vad fick dig att må bra?
Mitt arbete o sommaren.

Vilken kändis var du mest sugen på?
--------------------

Vem saknade du?
Någon gammal.

De bästa nya människorna du träffade?
Nya vikarier på jobbet.

Mest stolt över?
Min dotters framsteg=)

Högsta önskan just nu?
Harmoni o en son;)


Ja...listor som sagt är ju alltid kuuul!!!

//puman

1 kommentar:

  1. Svinbra!!!
    Er bröllopsfest kommer jag också alltid minnas....FY FAAAAN vad den ägde alltså!!!

    Puss

    SvaraRadera