torsdag 19 januari 2012

Domedagen

Ska strax åka in till min terapeut. Jodå...jag har gått hos en sån några gånger nu. Ni borde prova=)
Idag är sista gången. Sen får jag "flyga" fritt som han sa. Han har öppnat dörrar för mig där tankar får komma o gå utan att påverka mig...så där jättemycket..hihi!

F sover...jullan är på dagis. Imorse kom hon in till mig utan att ens ropa först. Mysigt är det!

Jag ska göra Cattis linssoppa sen...tänkte jag. Mums tror jag=)

Imorron åker jag till Matilda över helgen. Vi ska gå på SPA. Eller ja...hon jobbar ju på gym o har rätt mycket att säga till om;) Sen blir det väl skvaller o date med resten av Borås. Härligt!!!

Måste dra nu....

//puman

1 kommentar:

  1. Hoppas allt går bra så här sista gången. Så att han inte ändrar sig i dag och bara...eeehhh....du behöver nog komma hit en gång i veckan framöver. HA HA HA. Jorå.

    Skitbaciller är rätta ordet, jag hade ju velat ses innan du åkte, men det får vi ta efter helgen. Hälsa alla och krama om Mathilda från mig!

    Puss

    SvaraRadera