måndag 18 februari 2013

Måndag

Måndag idag o ny vecka.

Jag jobbade i helgen=)
 Gött!
 En ny gäst har kommit till oss o det är alltid lika spännande.

Igår gjorde vi pizza till middag o bjöd hit farmor o farfar. Mysigt när vi umgås tycker jag. Ni vet...det är bara sådär som vanligt. Funderar på att fira påsken ihop....

Guuud vad jag längtar till våren! Fåglarna ute är ju som tokiga. Ja...lite i allefall. Sjunger o jagas, harklas o kivas. Mm...det är vår-vinter det.

Jag minns när jag var liten. När vi bodde hos pappa. På framsidan när våren kom o all Scilla började blomma. Fullt under syrenbusken o runt på gräsmattan. 

Underbara Ryska Blåstjärna!

Denna dagen blir annars lugn. Ska till granntjejerna en stund sen efter lunch. Bus för barnen o kaffe till mammorna;)

Vi hörs!

//puman


2 kommentarer:

  1. Åh, som jag älskar de där små blommorna. De är så vackra så det är inte klokt. Plocka små små buketter och sätta i mammas tussilagovas...hi hi.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Åh sån fin blå färg.
    Nästan som den blåa balklänningen från NK!


    Tänk att det är lika härligt varje år när man anar våren som du beskriver. Härligt!
    Tycker vi firar in vår-vintern på fredag morgon med en tidig frukostbuffé.

    P&K

    SvaraRadera