onsdag 27 februari 2013

Lill-lördag

O det ska firas med promenad i solen...strax=)

Jag har jobbat idag. 4 timmar. Lagom va?! Löste av min man när jag kom hem...då var det hans tur att åka o jobbe.
Tur att det inte ska vara så heeela livet;)

Jag sitter o kikar lite på stugor. Stugor som ligger på Gotland. Som man kan hyra. Finns så många kuliga platser att besöka. Jag har aldrig varit på Gotland. Det verkar fint o mysigt.
Jaja...vi får se vad sommaren bjuder på.


Vår-vinter...


Det var det.

Nu har vi kommit in igen. Har avnjutit varsin kopp varm choklad o smörgås. Mmmm...
Innan vi gick in tog vi ett varv i trädgården för att konstatera att det är liiite för tidigt att se blomknoppar i rabatten. 
Jaja...man kan väl få va lite optimistisk;) 


//puman

1 kommentar:

  1. Lilla flickan på det stora vita havet...
    Inget slår en kopp varm choklad...mysfaktor hög!

    KRAAM

    SvaraRadera