torsdag 16 augusti 2012

Västkusten - Halmstad - Tylösand

Hemma igen!

Vi har haft det toppen! Semestrat på Västkusten har i gjort. Ja...jag kan inte hjälpa, men jag föredrar väst framför öst=)
Vi hyrde ett hus av en bekant till svärfar....gammalt men bara 100 meter till stranden.
Vädret har varit med oss måste jag säga...ett par dagar mulet men vad gör det!?
Avkoppling, bad, loppisbesök, strandpromenader, god mat...är lite av det som veckan har bestått av.

Här kommer lite bilder...













Vi återkommer säkert nästa år!!

//puman

2 kommentarer:

  1. Västkusten tycker jag duger sommartid asså....att semestra till, annars vill jag ju booo häääär =)
    Fina bilder, ser ut som ni haft det toppen!
    P & K

    SvaraRadera
  2. Tilda säger:
    Väst=Bäst!!! Hehehe...halmstad för mig nästa år också. Eller hur Mossan ;-) Kraaaaaam

    SvaraRadera