söndag 5 augusti 2012

Inte läkt?

Våran son opererades ju för ljumskbråck midsommar. Sen blev det infekterat, såret. Antibiotika fick han äta.   Det gick ihop fint o så tyckte vi.
Mm...igår hade det börjat vätska sig igen. Jag tror jag smäller av ärligt talat. Jag ringde på en gång så nu har distriktan varit här o tittat. Hon sa att vi skulle söka för det. Förmodligen så har dom inre suturerna pressat sig ut genom huden...o ligger där inkapslade o irriterar. Så...nu baddar vi med alsolsprit o luftar o luftar o luftar...
Vi åker ju väster ut imorron. Är det inte typiskt. Meeen...det finns ju vårdcentraler där oxå=)

Syrran o hennes familj åker till Greece ....blir lite avis faktiskt. Garanterad värme liksom.
Najs!


Vad ska ni äta till middag? Orka äta varmt såna här dar....men nånstans blev jag sugen på köttfärsbiffar, potatis o lingonsylt. 

Så får det bli....

//puman







2 kommentarer:

  1. Nej men vad tusan då... Hoppas det läker fint efter detta och inget mer sen va. Tack :)

    Vi ska faktiskt grilla i kväll. Eller vi och vi, jag ska grilla. Fläskfilé och till det lite pommes och hemmagjord guacamole. Till lunch blev det macka och nektarin på Mårängen, så det börjar kurra lite nu faktiskt.

    Puss o kram
    Kör försiktigt i morgon!!!

    SvaraRadera
  2. "Lufta lite och flukta lite" Tänk den som kunde ligga på en filt och lufta lite så där... =))

    Ja NI får gärna hänka på till Kreta...finns plats kvar i väskorna!

    Ha en härlig semestertripp Ni också.
    KRAMEN

    SvaraRadera