söndag 26 augusti 2012

Med inslag av regn...

...börjar vi dagen med sovmorgon. Alla utom pappan får vara med. Han får jobba istället. Sista passet. Sen har han semester heeela september=)
Med inslag av regn...fortsätter vi förmiddagen med äta, bajsa, dricka kaffe o gnälla. Mm...är det inte mysigt?;)

Igår drog jag med mig grannen på promenad. Inte drog kanske...hon följde självmant med=) Skönt att börja röra på sig igen o trevligt med sällskap. 

Ungefär den stilen jag har när jag går...


Med inslag av regn...får dagen te sig lite hur den vill tror jag.

//puman

1 kommentar:

  1. Nice med sovmorgon... Det var lääänge sen nu. Idag snörvlar jag och sitter och trycker i soffan med te, snytpapper, nässpray och en ny tidning från Amelia....höst du vet! Så jaa...puss och kram så länge.

    SvaraRadera