fredag 20 april 2012

Ta inte min luft!!

Kan ni känna så?

TA INTE MIN LUFT!!

När man ständigt på kort tid bara blir utsugen på allt man själv har....i reserv t.om... så att säga.
Vart ifrån fyller ni på erat energiförråd? Hur mycket kan man ge till andra utan att få något tillbaka?
Jag slängde återigen ner min dotter i hennes säng....ja varför? För att jag har gett bort mitt förråd till andra människor?
Jag har blivit en skrikande, arg morsa som skulle göra nästan vad som helst för att bli upplyft o uppburen. Man är starkare än vad man tror säger man. Mm...men om jag känner att jag står nära MIN kant o är nära att falla....ska jag "tänja" lite till?
Den här återvändsgränden....där man inte riktigt vet om man ska vända om eller inte. Bara fortsätta o fortsätta...

Det känns rätt fånigt att skriva om det här på en jäkla blogg. Men ändå ett ställe att få ventilera på.

I det stora hela är det bara JAG som kan ändra på mitt luftläckage. Välja bort eller minska ner.

Jag ringde en vän idag o fick framtiden bekräftad. Det kändes skönt!


//puman

5 kommentarer:

  1. Jag kommer och fyller på förrådet i morgon, promise!

    Puss

    SvaraRadera
  2. Men då..... Ska jag ta åt mig?
    Hoppas jag inte är en energisugare...
    Hoppas du hittar din luft och att du kan börja andas.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag skriver som vanligt...allmänt. Energitjuvarna vet nog vilka dom är...skulle jag tro=)

    SvaraRadera
  4. Jag har kollat med Eon och de kommer gärna och gör en avläsning på var det läcker...höhöhö...
    Jag tror man hittar energi när man i absolut sista stund behöver den. Jag tror det är där du är... Ibland får man nog också gilla att det är överjävligt det man gett sig in i även om det är en sak man vill... Vem sa att livet skulle vara enkelt att förstå sig på?? Fråga gud!! Jag ska öppna fönstret och blicka upp mot molnen och ropa; GUUDD!!! Va fan hade du tänkt dig nu dåååå???


    Be om hjälp, släpp allt, rita bilder så alla förstår vad du menar..
    KLEM KLEM

    SvaraRadera