onsdag 4 april 2012

Dagistajm

Jodå....i morse ringde vi o kollade med stackars personalen hur dom mådde. Personal fanns, så äntligen idag efter 2 ½ vecka=)

Brorsan kom hit innan o tag en köpp kaffe. Mm...sen var det bara"Oan" som fick hjälpa till med byxor o tröja, jacka o gå ner för trappen=) 
Lite motigt för lilltjejen att bli lämnad idag. Nästan bara vikarier o som sagt...2 veckor sen hon såg alla. Men hon finner sig så fort jag är utom synhåll.

F sover i vanlig ordning...o jag ska bara vara....sortera lite bebiskläder tror jag...gå ut en sväng i trädgården...plantera om lite kryddor. Det är väl ungefär det...

Hej på er!

//puman

4 kommentarer:

  1. Så skönt för er båda att dagis tog emot i dag.
    Ens egentidskonto brukar ju vara i skriande behov efter långa sjukperioder hemma, om man säger så ;-).

    Ha ha...den där Fredrik är en riktig latmask. Han bara sooover och sooover =). Hoppas du hade en skön förmiddag i bäbiskläder och trädgård!

    Puss

    SvaraRadera
  2. Ähhh....dagis.... Vilken sablans tur att de små inte kan läsa detta...att man längtar efter att kunna få skicka iväg dem till "dagge"... Näää...jag kommer aldrig förstå det där...

    Skönt att Julia nu är frisk iallafall. Det är nog det ända jag kände va bra med det hela...

    KRAM på er!

    SvaraRadera
  3. Skönt att du fick ha lite egen tid!
    Smaken är som baken med det där med dagis....
    Jag kommet aldrig förstå det där med att inte ha dagis o vilja lämna där...

    SvaraRadera
  4. Ja det var gött med lite tid att fixa o dona hemma. Jullan var nöjd när hon kom hem...pratar om Nea o Panti=)

    Längtar väl inte att få "skicka" iväg henne till dagis just för min skull....mest för att jag vet att hon trivs för egen del där.

    SvaraRadera