torsdag 19 april 2012

Snabbkaffe

En helnöjd tjej väckte oss halv 7 i morse. Det finns inget bättre...tror jag..hehe;) Hon var mindre nöjd sen vid frukosten. Suck!! Allt vill hon ha o hon vet så väl var det finns o att det finns....Men det går ju över efter en liten stund.

Sötaste tjejen i världen=)


F fick ta henne till dagis idag. Jag är mer eller mindre orörlig. Har bara oturen med ischias. Kryckor skulle kunna funka..haha! Rullstol? Ännu bättre!
Jaja...snart så...behöver inte nerv-helvetet va ikläm mer=) 

Ja..nä...det händer väl inte så mycket annars. Kliar lite i fingrarna på mig när jag ser ut i trädgården...tänkte jag skulle slänga ner lite frön i landet=)

Nu åter till mitt goooooda snabbkaffe.

Tjing!!

//puman

2 kommentarer:

  1. Jag har fina röda kryckor om du vill låna :) Visst är det läskigt när man ramlar ihop i varenda steg.

    Hoppas den kommer snart!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åå..tack!! Fick precis hem ett par...gråa...vanliga..hehe!! Men oj så skönt att gå med dom=)

    Kraaam

    SvaraRadera