söndag 25 mars 2012

Sommartid

Finns det nåt bättre än att ställa fram klockan? Nej! Nu är det ju sommar helt enkelt;)

Nåt som inte är så kul är att Julia har feber.....när f-n ska hon få vara frisk mer än två dar? Fredrik har ju legat i två dar...men ärlit...kan ju inte hålla på som nåt jäkla flipperspel. 
Nä....nu får det va nog!

Anna var här nääästan hela dan igår=) Vi fikade på altanen....o jobbade hårt i trädgården...hehe! Solen värmde o så tog vi en sväng till plantagen.

En liten kuka till Fröken Fetblad...

...o lite frön till landet.

Härligt!

Trevlig söndag!

//puman

4 kommentarer:

  1. Blidde ju kalajs med krukan!
    Bra val med lila :-D
    Solen värmde gött! Tror mig se några fräknar idag!
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kul att höra från dig! Och tack :) Fin blogg du har själv! Visst får du länka!

    Ja, det är tuffa tider här ;) Nävars, nu går det åt rätt håll iaf. Bebis beräknad om 5 dagar och jag är frisk från förkylning så snart slipper jag allt vad foglossning och skit heter :D Hoppas jag!

    Vad roligt att ni också ska ha en till! När är det beräknat? Hur gammal är er Julia? Ni får också rätt tätt va? Bor du kvar i Norrköpingstrakten?

    Kram från Elin

    SvaraRadera
  3. Ja, dessa sjukdomar alltså. Man undrar om det någonsin tar slut. Vi fick en bra höst nu och trodde vi klarat oss skapligt, men vintern och våren tog igen med råge.
    Snart är sjukdomstiden över, det har jag bestämt!

    Mmm...rädisor...jag får komma och dra en direkt ur landet sen va?!

    Puss

    SvaraRadera
  4. Självklart får du komma o norpa rädisor=)

    Ja usch...Nu ska vi vara friskaaaaaaa.....

    Puss

    SvaraRadera