fredag 9 mars 2012

Föräldramöte

Igår var jag på 1:a föräldramötet. Mycket trevligt måste jag säga. Många föräldrar var där och gott fika fick vi (betala) oxå. Hehe!! 
Prat om verksamheten och vad dom små gör. En av fröknarna tyckte att hon hade den bästa tiden nu. Alla barn i julias grupp är födda 2010....o det var riktigt roligt o bra tyckte hon=) Jag håller med där.....
Lite grupparbete o sen var det dags att åka hem.

Hemma möttes jag av en gäspande o sovklar julia. Anna var lite barnvakt medans jag var borta. Det hade gått superbra.....Såklart!! Tack Anna!!
Lite snicksnack i soffan innan hon oxå kände sig sovklar=)

Idag är det fredag o jag har en bakis o skakis man kvar i sängen. Han var på middag med kollegorna igår. Gött!

Vi hörs!

//puman

2 kommentarer:

  1. Ååååhhhhh.....föräldrarmöte. Visst känner man sig som en redigt förälder när man får gå på möte?? =))))


    "Ser du några paket här?" "Nä..inte jag heller"
    Fan vi får dra ut till Annelie vartefter...

    KRAM från sjukstugan

    SvaraRadera
  2. Man känner sig riiiktigt redig.....o vuxen o ansvarsfull....

    Ja..Annelie skulle va kul o träffa=)

    Är ni mycket sjuka??

    SvaraRadera