söndag 27 oktober 2013

Söndag...

...o två arbetsdagar kvar på denna vecka. Är ledig först på tisdag efter 8 jobbardagar på raken. Blev lite mkt där när jag la in mig i vik.banken tror jag;)

Igår var det så skönt o mysigt att komma hem. F o jag hade inte sett sen i onsdagskväll. Han sover på jobbet o jag sover på jobbet....Mm...så kan det va när man jobbar skift.
Jag hade köpt med mig lite vin hem o så kokade vi färsk pasta o gjorde gorgonzolasås...mm.  
Kvällen slutade för min del halv tio. Hehe!! Tröttast!

Idag är vi tillbaka till vintertiden. Känns heeelt ok. Barnen vaknade som vanligt(halv sju, ny tid). 

Jag längtar lite till dom där frostiga,krispiga mornarna. Då vi får tända alla små lampor o njuta av ljuset inomhus.
O tänk er första advent=) Pirrar i kroppen när jag tänker på det.
På tal om det...ska ni gå på nån advents eller julmarknad i år? Jag vill gå på massor!!!!
Finns ju en mysig i gamla Linköping sista helgen i november. O så har vi ju Ekenäs. Eller vad säger du Jenny?;)


En bild med krisp.


Trevlig söndag!

//puman

1 kommentar:

  1. Julmarknad är leet!! Kanske ska göra en liten tripp av det...road trip ala julmarknad... Vi får spåna och det fort för det närmar sig med stormsteg...

    KRAAM

    SvaraRadera