söndag 10 november 2013

Farsans dag

Jaha o så skulle alla pappor få lite extra uppmärksamhet då;)
Jag tog min käre man i handen o sa att han är en underbar pappa till våra barn.

Vi åkte till min pappa en sväng på eftermiddagen idag. Ett foto i ram på barnbarnen...det gjorde susen.
Berit fick en påse med lite gott, gott o ett par tidningar. Hon behöver lite uppmuntring nu när knät ska läka.



Hm...skjortan återkommer lite mystiskt på bilderna...;)


Pappan i familjen är o ser Pablo ikväll. Hoppas dom har kul! Jag bad att få en autograf...skriven på skinkan=) Hehe!!

Imorron går jag på mitt vikariat som räcker året ut. Mycket skönt att gå på schema o veta...
Lönen hoppade visst upp ett par kronor oxå. Tackar!!
Tre dagars arbete sen kommer Tilda till helgen. Äääntligen!

Vi hörs.

//puman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar