måndag 7 oktober 2013

Music From The Movies

Hej hopp vad tiden går. Hur har ni det?

Vi ser på Tingeling. Ungarnas nya favvo=) 

I fredags var typ hela norrköping kommuns anställda i Louis De Geer hallen o lyssnade på Norrköpings Symfoniorkester. 
Music From The Movies.
Det var helt underbart. Jag bara älskar att lyssna till dom. 

Jag blev medbjuden från Kortis-gänget. (Trots att jag är vikarie). Vi träffades på Highlander inn först o åt. Jättekul o supernajs att få komma med=)
Efteråt fortsatte den yngre delen till O'learys för en stänkare eller två. 

Jättetrevlig kväll. 

I lördags var vi på höstfest på dagis. Rätt så mysigt. Korvgrillning, lotter o skönsång från barnen. Så söta när dom står där o visar upp vad dom tränat på.




Idag var jag o handlade. Hittade lökar o blev alldeles genomsvett. Är det för sent att sätta lökar? Men det är det ju inte.
Köpte krokus, black queen(tulpan) o ja, det har jag glömt. Hehe!

Imorron åker vi till mormor en sväng. F är på "utkilning" med sitt gamla turlag så han är nog glad om han får sova lite ifred imorron.

Kärleksörten blommar.




//puman

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt med konsert, efter alla år i musikklassen så är jag ju så svag för sådant. Jag älskart!

    Kul också med höstfest, de är ju så små och söta våra kottar.

    P & K

    SvaraRadera