tisdag 29 januari 2013

Tisdag

Läste precis systers blogg. on skriver om kräksjukan o att barnen får vara hemma. Mm...
Julia får oxå vara hemma just för att det går så mycket sjukdomar nu. O som sagt: dagis hinner dom gå till.
En av hennes fröknar ringde igår just för att höra hur vi har det. O hon tyckte att vi gjorde rätt....att bara vara hemma o inte göra nåt. Tiden kommer ju liksom inte tillbaka heller.

Igår var det första avsnittet av min favvoserie. 

DRÖMMEN OM LANDET ( svt 1 måndagar kl 20.00)
Såå bra tycker jag. Jag får nån slags pirrkänsla ikroppen när alla gårdar o djur tornar upp sig i soffan;)

Idag är mannen tillbaks till jobbet efter två veckors sjuka. Det blir intensivt tills på fredag. O då hoppas jag att jag får jobba=)

Maj -11


//puman


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar