onsdag 16 januari 2013

Nytt ställe

Idag har jag varit o kollat läget på ett nytt ställe. Ett nytt gruppboende. Dom ringde därifrån förra vecka o frågade ifall jag ville jobba hos dom. Som timvikarie alltså. 
Mm...Det var som alla andra boenden ungefär. Ja, fast andra boende såklart. Vi bestämde att jag går intro o jobbar så mycket jag kan o behövs=)

Hemma väntade en febrig liten kille. Suck! Lilla sjukling. Första gången han har feber. 39,5 var tempen nu när jag la honom. Panodil o välling gör nog gott...en stund. Tjejen ligger i sin säng o hostar.


Mina små skitungar!



Igår var vi hos kusinerna i Skärblacka. Kaffe, scones o snöyra bjöds det på. En o annan semestertanke o en ny fin hårig väska. Tack kära syster!

HALLÅ!! Någon?


//puman

1 kommentar:

  1. Kul med lite nya ställen. Hoppas det ger många betalda timmar sen när du är redo..

    Alltså, så söta alla våra gryn är! De är ju helt paralyserade där i soffan! :)

    KRAAAM och tack för de fina kläderna. Toppen och kjolen blir finfina sommarplagg!!

    SvaraRadera