onsdag 7 november 2012

Mr. President

Lillkillen här hemma växer så det knakar. Tänder är på väg upp. Aj,aj säger jag som fortfarande ammar. 
Jag har börjat ge honom lite gröt o han gillar det. Ojoj....hela han är ju redo att hoppa ur stolen när jag ställer fram tallriken=) 
Så nu kör vi!



Jonathan 6 månader.


Julia 6 månader.

Mm...dom är ju inte lika söta när dom är 15 och har gröt i hela ansiktet...haha!!


Tänderna förklarar snuvan här hemma. Ja, på Jonte asså.....själv har jag fått alla mina tänder.

Livet rullar på annars.
Jag har fått besök av mina "demoner" igen. Men imorron ska jag till Bvc, och där finns bästa Malin som jag kan prata med.

Hoppas resten av världen njuter o att USA är nöjda med den ny-gamle presidenten.
Hipp hipp ...HURRA!!

//puman


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar