måndag 26 november 2012

Måndag

Regnar det på er idag? Mm...jag tog paraplyet förut till brevlådan. 

Nä...idag är vi inne....o sover. Ja...J o J sover lite. Jag pysslar o fixar. 

Igår var jag o syrran i Hageby Centrum. Är det Mirum det heter nu? Rätt trevligt därinne.
Vi handlade viktiga saker....vi fikade o vi tog igen lite tid kändes det som. Lite tid som vi har missat under sådär en 2 år. 
Alla har vi en, vad ska vi kalla det, paus. Vi hade en liten paus tror jag. Men vi har tryckt på play igen o det känns väldigt bra.=)

Väl behövd fika.


Lill-killen gillade sin "vagn".


Som sagt...
 Vi har tryckt på play igen...syster o jag.



Nu blir det fortsatt pyssel...

//puman



2 kommentarer:

  1. Jag gillar vårt PLAY!
    Men herregud va rynkfri jag var där på bilden...hihi!

    Nu längtar man till jul ännu mer eller hur?
    Jag ska försöka hålla mig att pynta advent till på lördag...får se hur det går.

    Puss o kram och tack för en härlig söndag.

    SvaraRadera
  2. Är glad för att ni kör på play =)
    Inget vidare med pauser...blir så jobbigt när man ska behöva dra gamla historier som man tror den andre var med på...ha ha.
    Hoppas vi kan ses snart.
    Puss o kram

    SvaraRadera