lördag 17 november 2012

Lördag

Idag väntar julmarknad med syster. Tror vi försökt att åka dit i ja...3,4 år nånting. Vi pratar förstås om julmarknaden i Ekenäs=)

Våra underbara grannar passar barnen nån timme innan pappan kommer hem. Tack Ni!!

Jag har äntligen fått tag i personalen på mitt jobb. Här nere på Hemtjänsten. Har meddelat dom att jag kan jobba lite kvällar nu. -Åå, så bra, tyckte dom=)
Så...vi får väl se ifall det bokas nåt.

Jobb ja. Pratade med en annan granne igår...om jobb. Vi kom fram till att vi har valt fel yrke o fel karlar;) 
Att båda jobbar 3-skift o dessutom har barn, blir inge bra. Det funkar, men det blir ingen familj utav det. 
Jag har bara jobbat skift så länge jag har jobbat. Har trivts rätt bra med det, men nä. Nu är jag färdig med det. 
En liten grej bara...VAD SKA JAG JOBBA MED DÅ???

Har ju funderingarna på fotterapeut, som ni redan vet. Har ju oxå fått tankar till tandsköterska. Mm...fundera lite på det då=)
Tandsköterska finns på Distans medan fotterapeut styr kosan till Väst..HELTID =S


//puman



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar