onsdag 30 maj 2012

Skrriiiiik o gnäll...

...ja så ska det väl vara en tid helt enkelt. Jag pratar om våran stora tjej. Vissa kallar det tvåårstrots. Jag kallar det Härskaråldern..hehe! 
Pratade med min bror nyss o han säger som jag tänker...kör din bestämda, raka linje så blir det inga myror i jullans huvud. Så rätt o sant=)
Känns som att jag är på jobbet ibland här hemma. Man får punkta liksom. Inte för mycket info....
Ja, det är härligt...

Idag är vi lite splittrade. Härskartjejen är på dagge, F är i linkan o jag o Jonte softar hemma. Vi gör mest ingenting.


Härskartjejen o matvraket har morgonmys=)


På fredag börjar F o jobba. Ska bli spännande o se ifall jag kan vara sansad med kidsen;) Liiite trist att han jobbar natt bara.

I helgen som kommer blir det två kalas.
Fröken här nere blir 1 år...idag faktiskt!

Grattis till Dig!!

Sen är det ju kusin M som fyllt år. Så då blir det söndagstårta=)


Ja...vi säger så...

//puman


1 kommentar:

  1. Härskartjejen vill va hemma med sin bästa mamma och lillebror juuu!! =))

    Ja helt rätt. Raka rör och klart och tydligt. Inget flams och trams inte.

    KRAAMEN

    SvaraRadera