söndag 3 juni 2012

En månad...

...blir idag Jonathan. Tiden går fort, men inte mig emot=) 

Inatt jobbade F. Det gick bra. För oss här hemma asså;) Behövde bara gå in till julia en gång, o då ammade jag inte...hehe! Jag sa till henne att jag bara skulle på toa....mm, sa hon o la sig ner o sov igen. 
Igår kväll var det lite rörigt vid läggdags, men det gick ändå bra. Jag o jonte läste för julia o sen sa jag bara att jag skulle ge honom lite mat....o det nöjde hon sig med. Duktig kicka=)

Nånstans så tänker jag att det ska bli jättestruligt när F jobbar, men det får ju bli som det blir.

Idag ska vi till Kusin på kalajs. Fiint! 

Våran lilleman.

//puman

1 kommentar:

  1. Åååhhh...er lilleman är en riktig sötkorv...
    Växer så det knakar!

    Synas snart tycker jag..
    KRAAM

    SvaraRadera