måndag 17 oktober 2011

Teknikprylar...

...har jag inget tålamod med. Ja, nu har jag ju inte så mycket tålamod alls men ändå. Min mobil är STÖRD!
Hänger sig...vägrar visa eller meddela missade samtal...segar sig i största allmänhet. Kanske är det dags för en rensning o uppdatering. Suck! Saknar min gamla telefon:(

Helgen då...

Jo...i lördags var vi bjudna hem till Brollan O Lillis. Dom bjöd på festmåltid o vi bjöd på lite HJÄRNSLÄPP. Ja..det är ett spel som heter så. Mycket trevligt...!
Faster var här hemma hos Julia. Dom hade haft det mysigt=) Hon sov som en liten gris när vi kom hem.

Igår kom farmor, farfar o farbror hit. Med ananaspaj! Så jäkla god. Mm...den hade farbror bakat. Han kan han...=) Vi firade farfar med ett litet paket...pratade en smula o sen var det dags att fortsätta med söndagsbestyr. Som att dammsuga vinden. Ja, jag gjorde inte det...F fick ett ryck o dammsög upp allt från getingbon till äckliga klungor av flugor.

Julia avslutade kvällen med att låna mina träningsskor...

Aerobics...eller?


Vi hörs!

//puman

1 kommentar:

  1. Ha ha...gullefjun!
    Uäck för att dammsuga vinden...huga för spindlar och annat.

    Jag skulle kolla när föräldramötet var och återkomma ja...hmm...kollar i morn och hör av mig.
    Puss och kram

    SvaraRadera