onsdag 19 oktober 2011

Skogen...

...är min räddning många gånger. Idag var den det igen. 
Jag  o en jobbarkompis åkte till skogs o plockade svamp. Vi hittade rätt skapligt med trattkantareller...o några gula. Jag fick ta hem allt. Tack! 
Vi hade med oss äggmackor o kaffe som vi mumsade på...Mm.

Innan vi kom iväg så tittade vi in på loppisen i Torshag. Åby chansen eller vad den heter. O vad hittar jag där som jag har letat o längtat efter?? Jo...REMMARE. Glas!

6 st såna här skönheter. Tror det här är vitvinsglas...av alla modeller. Fast jag vill nog dricka nån sliskig likör ur dom...;)
I LOVE...
O vet ni vad jag fick ge??
120 kronor för allihop=)

Det roliga var att jobbarkompisen som jag var där med, hade lämnat in dom för 14 da´r sen....HEHEHE! Lite lustigt eller hur?

Kvällen har bjudit på teckenspråk. Nya fraser o bokstäver att öva på.  Rolig o bra grupp är vi. Känns som att man kan göra bort sig hur som helst=)

Imorron blir det jobb för heeela slanten. 

Vi hörs!

//puman

1 kommentar:

  1. Åååhhh....fina glas alltså!
    Jag älskar glas!

    Nästa gång jag är hos er får du bjuda på något smaskigt i dem ;-)

    Puss & Kram

    SvaraRadera