torsdag 22 september 2011

Nybakt...

...var det här!! 

Jag sneglade på klockan imorse vid 07.45. Hörde julia nånstans långt bort. Nästa sekund var klockan halv nio o jag har en bok upptryckt i nyllet...HAHA! Julia hämtar saker hela tiden åt oss...
Frullen var framdukad...med NYBAKADE SCONES. Så himla lyxigt o gott tycker jag.

Julia snuvar vidare o hostar lite lagom. Lilla tjej då. Jag gör typ samma sak. Så ingen fika hos cattis idag=(


"...för här kommer bumbibjörnarna..."


Vi såg film igår...

Helt klart sevärd...

Vi säger så...

//puman

3 kommentarer:

  1. Den där filmen har vi nog inte sett...kors i taket...ha ha.

    Dra mig baklänges vad gott med scones. Men det ska jag ju verkligen inte äta...hö hö.
    Får hoppas att det jag bakar blir gott det med =).

    Krya på er så ses vi nästa vecka!

    P & K

    SvaraRadera
  2. Den där mössan, asså!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Mössan är leet!
    Scones är ju supergött! Jag är skitdålig på att baka scones, kommer mig ej för det, men så lätt egentligen.. Mums!

    SvaraRadera