lördag 20 oktober 2012

Tomhet

Ibland känner jag den här tomheten. Känner mig så jäkla less o tom. Idag har känslan rotat sig i min själ...i min kropp. Tittar på mina barn o känner mig lite gladare...men går tillbaka rätt snabbt till min tomhet.

Jag, barnen o min mamma skulle gått på loppis idag. Men hon var tvungen att hjälpa Anne med körning av elever. En sån grej tömmer mig.

Vrider jag huvudet åt höger...ser jag en ful friggebod som blir regnad på. 

Visst låter jag pigg o gla´?




En busig hösttjej


//puman

1 kommentar:

  1. Jäkla tomhet det där. Hade jag inte jobbat hade jag kunnat hoppa in och varit din loppiskompis. Jag hade kunnat ta med heeeeela familjen. DÅ hade du inte känt nån tomhet...JAG LOVAR!
    Vi ska ju köra julmarknad sen. Bara du och jag!

    Finns här...glöm inte bort det...
    KRAAM

    SvaraRadera