tisdag 30 oktober 2012

Tisdag

Hej dagboken!

Mm....ungefär så har jag skrivit i min dagbok nu i snart 20 år. Om jag skriver varje dag? Nä...inte varje dag längre. Men en dag i veckan blir det. Jag skriver oxå om det händer nåt speciellt eller om jag måste"skriva av mig" lite.

Idag är en vanlig dag. Julia är på dagis, F sover o jag dricker kaffe. Jonathan ligger o leker säl på filten här bredvid.
Jag blev liiite sur när vi kom till dagis. En fröken säger att dom tänker sätta på J blöja nu. Hallå! Gör man så bara för att det har hänt lite "olyckor"? Då går vi för f-n tillbaka till "vänja-sig-att-ha-blöja-på-dagis-tramset".
Jaaa, jag vet att dom inte kan hålla koll på alla barnen.....men ändå.

Helgen har varit bra.
Middag med grannfrun;) medans pojkarna var på bio. Trevligt!
I söndags gick vi till H-berg o umgicks. Fika o middag o mycket kärlek=)

Jonteboy!


//puman

1 kommentar:

  1. Hej dagboken ja...det var länge sedan jag skrev i min. Har en tioårsdagbok som jag skriver några rader i ibland.
    Trist med dagge, hon fixar säkert att ha blöja där men inte hemma =)
    Puss

    SvaraRadera