onsdag 26 mars 2014

Vikariat

Onsdag idag o snön slåss med regnet. Aprilväder säger vi. 
Inne är vi, snoriga är ...ja. En av oss. Jonte har fått omgång nr 100...typ.

Nu ska jag berätta nåt kul. Jag har fått ett VIKARIAT!!!! Ända till siste augusti på ca 77% =) Känns så förbaskat bra. Äntligen ett schema som sträcker sig liiite längre. 
Egen nyckel? Slippa skriva upp timmarna? Månadslön? Frågor att ställa till chefen på fredag.

Vi for till Hultö i helgen som var. Började att gjuta altan. O det blev lite fel i "gåivågvarasäkerpåhurhögdenskavara-mätningen". Men min far är rätt lugn så jag oroar mig inte så mycket. Måste ju göra fel så man lär sig ordentligt.
Nästa helg fortsätter vi om vädret tillåter.



Påtår!

//puman

2 kommentarer:

  1. Kul att ni tog er ut till Hultö. Och att pappsen är med och styr upp det hela...ha ha. Pappor är så bra att ha asså ;-)
    Krya på er, vill ses snart!
    Puss

    SvaraRadera