onsdag 11 september 2013

Ledig

Go'dag!

Vi är lediga mitt i vecka, barnen o jag. Just nu bygger dom hus mitt på vardagsrumsgolvet. Virket består av kuddar, lastbilar, vagn o filt. Mm...Snacka om självdrag=)

Förkylningen fortsätter. Ja, hos mig iallefall. Det blir så långtråkigt. Jag vill träna o ut o gå o det dära. Men den som väntar på nåt gott...

I lördags for vi till djurparken o spanade in den lille elefantungen. Så liten o ja...hårig. Hehe! Linbanan åkte vi oxå. Den är grym. Man åker så högt, så högt. Häftigt!

Det var en liten inblick ni fick.

Våran nästa Picasso=)


//puman

1 kommentar:

  1. Sötaste Picasso!

    Vi körde scones till frulle så nu väntar lite köksstäd och sen röja förrådet på alla vinterkläder...vad finns, vad passar... Det är vår lediga dag mitt i veckan!!

    PUSS O KRAM

    SvaraRadera