fredag 14 september 2012

Mm...

Ja det regnar idag. Hela da'n. Gu va roooooli't! Men barnen sov gott imorse....ända till 8.

Igår var jag med grannarna L o J till yxbacken. Dom brukar löpa där upp o ner o framåtillbaka en gång i vecka. Jag valde att gå upp, men herre min skapare. Det räckte!Kändes riktigt mjölkaktigt i mina ben o hjärtat fick jobba. Gött!
Sen ner igen......o sen lite jogg uppför familjebacken. Jag skulle ha kunnat kräkts liiiiite;)
Men det känns så gott i kroppen efter. O så får jag ju blodad tand...såklart=)



Imorrn åker vi till Hultö för att fira Berit. Hon har fyllt 60. O på söndag blir det kalajs för Isabella som har fyllt 3.

Viii hörs då!

//puman



1 kommentar:

  1. Ååhh....den backen... Nu blir jag kräksig bara jag tänker på hur låååååång den är uuuuuppåt. SNYGGT JOBBAT!

    Vi ser fram emot att mysas lite på söndag. Bland barnskrik, barnbubbel, dammråttor, bullpapper, strössel och härligt fölk. Välkomna!
    PUSS!!

    SvaraRadera