fredag 16 december 2011

Helg

Helgen är i antågande o jag känner iiiingen lust för det. F jobbar natt fre, lör,sön. Det suger verkligen nu för tiden. Usch! Det borde vara olagligt att jobba nätter när man är en familj på fler en två=)
Men som vanligt så ser jag tiden ann, är en lugn o harmonisk kvinna som sippar på sitt kaffe o klistrar bokmärken på rosa pappersark=) FNISS!

Har bokat buss till Borås...i slutet av januari. Äntligen fick vi en helg som passade båda. Men vi ses en sväng på annandagen såklart=) 

Ja...det var typ allt för nu...

//puman

1 kommentar:

  1. Fasen vad roligt med en resa bokad.

    I kväll klistrar jag inga bokmärken vill jag lova. UNGFAN har tjutit mellan halv åtta och *peppar peppar* fram till NU, halv tio.
    Stackars John han sover men jag sitter här nere och blir rosenrasande. Tjut inte för i helvete när du skaaa sooovaaa. Ha ha.

    Puss

    SvaraRadera